poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Coty,Playboy, Play It Spicy EDT

Coty,Playboy, Play It Spicy EDT
Zapewnienia przed kupnem:
"Play It Spicy – zniewolenie, Play It Lovely – flirt, Play It Sexy – kuszenie. Uwodzicielski zapach Play it Spicy sprawia, że on nie będzie mógł oderwać wzroku od kusicielki i poczuje się zniewolony. Nocą, w klubie, podczas imprezy, to dziewczyny rozdają karty... . Energetyczny, kwiatowy zapach Play It Spicy jest najseksowniejszym z trzech zapachów Playboy. Efektowny zapach na noc otwiera intensywna eksplozja granatu, koktajlu bellini i różowych jagód, które przywołują ducha olśniewających przyjęć. Serce zapachu uwodzi zmysły kwiatowym połączeniem eleganckiej lilii tygrysiej, passiflory i heliotropu. Łagodne nuty bazowe tworzą ambra, drzewo sandałowe oraz wyciąg z wanilii, nadając zapachowi trudnej do oparcia się zmysłowości. Po prostu „spicy”. "
Nuty zapachowe:
nuta głowy: czerwone jagody, owoc granatu, koktajl Bellini,
nuta serca: lilia, heliotrop, kwiat pasji,
nuta głębi: ambra, drzewo sandałowe, wanilia
Moja ocena:3+ na wstępie chcę zaznaczyć, że nie jest to perfum moich marzeń, po prostu dostałam flakonik 30ml na imieniny. Ogólnie moim zdaniem jest to jedyny z zapachów Playboya, który mogę znieść. Jednak nie oznacza to, że mi się podoba. Lubię różnorodne perfumy: te słodkie, jak i te mocniejsze, ale te wydają mi się po czasie trochę duszące i tandetne.
+ przystępna cena
+ utrzymuje się ok.7 godzin
+ ładny flakonik
+zapach dobrze się rozwija
+przypomina mi czekoladowego Axe ;) 
-jak dla mnie duszący i tandetny
-trochę syntetyczny
Może to wszystko przez to, że za dużo sobie obiecałam czytając składniki, liczyłam na coś unikalnego i nie spotykanego, a natrafiłam, no cóż: na moim zdaniem niedopracowany perfum.
Cena: 49zł/30ml 

0 komentarze:

Prześlij komentarz