poniedziałek, 26 września 2011

Garnier,Neutralia,Żel pod prysznic

Witam wszystkich!
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję żelu pod prysznic z firmy Garnier. Niestety nie jest on przeznaczony do sprzedaży. Jednak jeżeli będziecie się spieczyć to chyba będziecie mogły dostać go w Rossmannie i Naturze przy zakupie jakiegoś mleczka z tej firmy.(Recenzję mleczka rozświetlającego znajdziecie tutaj:http://buduar.blogspot.com/2011/08/garnier-rozswietlajace-mleczko-do-ciaa.html )
Moja ocena: 6 ! 
Jest to niezaprzeczalnie najlepszy żel pod prysznic jaki miałam.
+świetnie się pieni
+jest bardzo wydajny
+ma bardzo przyjemy mleczny zapach
+jest bardzo delikanty dla mojej wymagającej skóry
+skóra jest mięciutka i gładka
+ przyjemne, praktyczne opakowanie
-jest bardzo mało dostępny(nie wiem jak sytuacja ma się za granicą)
-nie do końca zgadzam się z jego działaniem nawilżającym, ale właściwie nie jest to dla mnie duży minus, ponieważ od czego wkońcu są mleczka,balsamy. :)
Jeśli będziecie miały możliwość zakupienia go to serdecznie polecam! :D
PS. Mam mały problem, z któym mam nadzieję mi pomożecie: zdjęcia, które są w pionie, dodając do posta same obracają się do poziomu. O co chodzi? Jak to zmienić? Z góry dzięki za odpowiedź. 
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz