wtorek, 30 sierpnia 2011

Schwarzkopf,Gliss Kur,Ultimate Repair natychmiastowa terapia

Schwarzkopf,Gliss Kur, Ultimate Repair natychmiastowa terapia 
Opis przed zakupem: Linia Gliss Kur Ultimate Repair została stworzona z myślą o włosach suchych i zniszczonych, które wymagają pielęgnacji zapewniającej nie tylko poprawę wyglądu (blask), ale i dogłębną regenerację. Dzięki potrójnie skoncentrowanemu Kompleksowi Płynnej Keratyny, identycznej z naturalnym budulcem fibryli, nawet najbardziej zniszczona struktura włosa może zostać odbudowana. W tym samym czasie dochodzi do odbudowania i wzmocnienia powierzchni włosa, wskutek czego włosy są nawet do 95% mniej łamliwe i błyszczące jak nigdy dotąd.
Moja opinia:5! Malutkie cudeńko za 4zł. Mam bardzo suche i zniszczone włosy, ponieważ codziennie je prostuję. Wiadomo, iż stosuję spray przed ciepłem prostownicy, jednak takie kosmetyki i tak nie za wiele dają. Głównym problemem moich włosów jest  ich suchość i rozdwojone końcówki. :( Jednakże ta odżywka,czy jak nazywa ją producent "natychmiastowa terapia" naprawdę pomaga. Moje włosy stały sie lśniące, bardziej nawilżone i przede wszystkim mam duużo mniej rozdwojonych końcówek. Jedna tubeczka starcza mi na 2-3 użycia. Polecam z czystym sercem! :)
PS. Włoski mają po niej śliczny zapach :)
Cena:3,99/20ml

0 komentarze:

Prześlij komentarz