wtorek, 30 sierpnia 2011

Wilkinson Sword, Xtreme3Beauty,maszynki do golenia

Wilkinson Sword, Xtreme 3 Beauty, Maszynka jednoczęściowa do golenia dla kobiet
Opis:Maszynka posiada ruchomą głowkę oraz 3 elastyczne ostrza dla precyzyjnego golenia. Dopasowują się one do konturów twarzy gwarantując komfortowe i dokładne golenie. Dwa paski nawilżające z aloesem i olejkiem jojoba zapobiegają podrażnieniom oraz wzmacniają ochronę podczas golenia (system dual comfort):
~jeden z wyciągiem z jojoba do przygotowania skóry do golenia
~drugi z aloesem do wygładzenia i ukojenia skóry po goleniu
Elastyczna, ruchoma główka maszynki zapewnia idealne dopasowanie się do konturów twarzy - 100% elastyczności! 
Moja ocena:5!Praktycznie wszystkie Wilkinosnki uwielbiam, ale ta to jest mistrzowska! NIGDY się nią nie poraniłam, a stosuję przez dobre pół roku.Nie wysusza nóg. W porównaniu z innymi jednorazówkami jest tania. Oczywiście jednorazówką to ona nie jest, ponieważ ostrza wolno się tępią(1 maszynka starcza mi na ok.2 miesiące,chociaż staram się wyrzucać je po ok.3 tygodniach). Ma praktyczny kształt, dobrze leży w dłoni. Ja widzę w niej same plusy. POLECAM!
Cena: 15zł/3szt. ( Udało mi się dostać na przecenie w drogerii sześciopak za 12zł, więc warto szukać na przecenach) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz