poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Perfecta, No problem!, Żel do mycia twarzy

Dax Cosmetics,Perfecta, No problem!,Antybakteryjny żel do mycia twarzy
Opis producenta: Antybakteryjny żel do mycia twarzy z mikrogranulkami oraz ekologicznym wyciągiem z mango, triclosanem i alantoiną.
- dokładnie oczyszcza skórę
- odblokowuje i zmniejsza pory
- redukuje istniejące zmiany trądzikowe
- zapobiega powstawaniu zaskórników i wyprysków
- wygładza i koi podrażnienia
Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Alcohol Denat, Glycerin, Polyvinyl Chloride, PEG-7, Glyceryl Cocoate, PVM/ MA, Decadiene Crosspolymer, Mangifera Indica Fruit Extract, Allantoin, Triclosan, Sodium Benzotriazolyl, Butylphenol Sulfonate, Buteth-3, Tributyl Citrate, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, 2-Bromo-2- Nitropropane-1,3-Diol, Ethylparaben, Methylparaben, Benzyl Salicylate, Citral, Benzyl Benzoate, Butylphenyl, Methylpropional, Linalool, Parfum.
Moja ocena: 3-. No cóż, na wiele nie liczyłam i wiele nie otrzymałam. Na pewno muszę zgodzić się z tym, że dobrze oczyszcza skórę. Zmian trądzikowych prawie nie posiadam. Faktycznie zauważyłam mniej różnych zaskórników i wyprysków, ale nie jestem przekonana, czy jest to zasługa tego żelu.  Niestety mam taką skórę, ze przez jakiś czas mam skórę jak niemowlak, a potem nagle nie wiadomo skąd pojawiają się zaskórniki,wypryski,rozszerzone pory. Pisząc już o porach: aktualnie mam ich trochę na nosie, jednak nie dostrzegłam żadnej zmiany w ich wyglądzie.Dużym minusem tego żelu są mini białe drobinki,które bardzo trudno zmyć z twarzy i trzeba się nieźle napucować, aby mieć wreszcie czystą buźkę. ;)
+fajny zapach
+cena
+dobrze oczyszcza
-trudność w zmywaniu
-brak działania na pory
-brak wydajności(dosłownie kilka użyć, a nie ma połowy opakowania)
Cena:13zł/150ml

0 komentarze:

Prześlij komentarz